Απαγόρευση πτήσεων από και προς το Γαλατά στο «παράτυπο» ελικοδρόμιο

Μπήκε απαγορευτικό στις πτήσεις ελικοπτέρων στην περιοχή του Γαλατά Τροιζηνίας (προσγειώσεις και απογειώσεις) με ΝΟΤΑΜ που εκδόθηκε από την αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Σημειώνεται πως με βάση τη ΝΟΤΑΜ εξαιρούνται κρατικές πτήσεις (ΕΚΑΒ, στρατού κλπ).

Συγκεκριμένα, από την αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας εκδόθηκε αρχικά 3μηνη NOTAM (ειδοποίηση), με την οποία απαγορεύονται πτήσεις ελικοπτέρων στην εν λόγω περιοχή, λόγω της διεξαγωγής των ερευνών προκειμένου να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την πτώση του ελικοπτέρου στην θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στον Γαλατά και στον Πόρο.

Σε περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες θα δοθεί εκ νέου ΝΟΤΑΜ από την ΥΠΑ. Όσον αφορά στα ακριβή αίτια η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναμένει τα αποτελέσματα από την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων.

Σημειώνεται ότι το ελικοδρόμιο στον Γαλατά δεν είχε σχετική άδεια.  Μιλάμε, άλλωστε, για έναν χώρο, που επέλεξαν οι ιδιωτικές εταιρείες για τα ελικόπτερα, κοντά στα σπίτια, ενώ δίπλα βρίσκεται και ο επαρχιακός δρόμος που συνδέει τον Γαλατά Τροιζηνίας με την Ερμιόνη Αργολίδος.

Υπενθυμίζεται ότι ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γεράσιμος Θωμάς κάλεσε τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ Στέφανου Οκταποδά προκειμένου να ενημερωθεί για το συμβάν και στη συνέχεια ζήτησε τις παραιτήσεις των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΕΔΔΗΕ.

Λίγο μετά το δυστύχημα είχαν έρθει στο φως της δημοσιότητας από τον ALPHA σοβαρές καταγγελίες χειριστών για κίνδυνο πρόσκρουσης στα καλώδια. Κάτι για το οποίο είχε μιλήσει και ο άτυχος πιλότος, Νίκος Καρυστινός. Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ, έπειτα από παράπονα και καταγγελίες χειριστών ελικοπτέρων έγινε αυτοψία από την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων.

Όπως αναφέρθηκε στο ρεπορτάζ, έγινε φωτογράφιση και στη συνέχεια υπήρξε ενημέρωση με έγγραφο προς τον ΑΔΜΗΕ, τον ΔΕΔΔΗΕ, το υπουργείο Μεταφορών και την υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας όπου ζητούσαν να υπάρξει σήμανση στα καλώδια γιατί υπάρχει κίνδυνος να πέσει ελικόπτερο.

Διαβάστε περισσότερα