«Έχουμε βγει πλέον από το καθεστώς ύφεσης και είμαστε στην ανάπτυξη»

«Έχουμε βγει πλέον από το καθεστώς ύφεσης και είμαστε στην ανάπτυξη. Βλέπουμε με μεγάλη αισιοδοξία το 2018 που έχει αρχίσει πάρα πολύ καλά, με όλους τους δείκτες να δείχνουν ότι η χώρα έχει αλλάξει σελίδα. Το 2018 θα είναι ένα έτος ορόσημο που θα βάλει τη χώρα πίσω στην κανονικότητα, όχι μόνο απ’ το θέμα της Ανάπτυξης αλλά επίσης και της εξόδου από τη σκληρή εποπτεία που έχουμε από το 2010». Τα παραπάνω δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας, Δημήτρης Παπαδημητρίου ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα την Αλεξανδρούπολη, στο πλαίσιο της περιοδείας του στη Βόρεια Ελλάδα.

Μετά το πέρας των συναντήσεων που είχε με τον αντιπεριφερειάρχη Έβρου, Δημήτρη Πέτροβιτς και τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης, Βαγγέλη Λαμπάκη, ο υπουργός Οικονομίας σημείωσε πως «κοιτάμε με μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον», καθώς το 2017 έκλεισε με συνεχή ανάπτυξη στα τέσσερα τρίμηνα, διευκρινίζοντας ωστόσο πως υπάρχει επίγνωση των προβλημάτων «και γι’ αυτό δεν πανηγυρίζουμε».

Αναγνώρισε την ύπαρξη προβλημάτων στην περιοχή «άλλα χρονοβόρα κι άλλα που μπορεί να διευθετηθούν ίσως πιο γρήγορα, πολλά εκ των οποίων εμπλέκουν κι άλλα υπουργεία», υπογραμμίζοντας ότι «είναι προβλήματα που δεν δημιουργήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια. Είναι προβλήματα δεκαετιών και αυτά δυστυχώς δεν λύνονται μέσα σε 2-3 χρόνια».

Εξέφρασε την πρόθεση αναζήτησης λύσεων «είτε με χρηματοδοτήσεις με προγράμματα του αναπτυξιακού νόμου (του νέου ή των παλαιότερων)» ακόμη και της διευθέτησης των διαδικασιών που εμπλέκουν άλλα υπουργεία πέραν του Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Ο κ. Παπαδημητρίου δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις προοπτικές ανάπτυξης που έχει η περιοχή. «Υπάρχει ένα τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης από ξένους και εγχώριους επενδυτές. Υπάρχει το πρόγραμμα για το LNG, το FSRU, με μία κοινοπραξία που είναι ελληνικών όπως επίσης και αμερικανικών συμφερόντων». Σημείωσε πως υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον όχι μόνο για την αξιοποίηση του λιμένα και των μαρίνων, αλλά και για τη δημιουργία ενός logistic center, το οποίο το χρειάζεται αυτή η περιοχή. «Ξέρουμε ότι χρειαζόμαστε και μια σιδηροδρομική γραμμή που να μπορεί να συνδέει το λιμάνι με την Εγνατία Οδό και με άλλες προς τη Βουλγαρία και επίσης και στη Ρουμανία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

πηγή